Marketing & communicatie

Wat is jouw verhaal?

'Daar moet ik zijn!', dat moeten klanten denken als ze kennismaken met jouw organisatie. Of dit nu online is of op locatie, het is belangrijk dat potentiële klanten vertrouwen krijgen in jouw verhaal en dat jij zorgt voor de juiste beleving. Want: (bijna) iedere klant koopt op gevoel.

Hoe we dat kunnen aanpakken bespreken we wanneer we met elkaar aan tafel zitten. Want ook ik moet eerst een gevoel krijgen bij jouw bedrijf en jou leren kennen. Samen gaan we aan de slag en krijgen we inzicht in de reis die klanten maken, de zogenoemde 'Customer Journey'. Door de juiste communicatiekeuzes inspireren we anderen, jouw doelgroep, en zorgen we voor zakelijke (en persoonlijke) groei. 

'Ik kan niet wachten!'
En niet alleen ik... ook de klant is benieuwd naar wat jij te vertellen hebt! Zo word ik altijd weer blij als LINDA. Magazine in de brievenbus ligt of de FLOW nieuwsbrief in mijn mailbox. Dat gevoel… dat willen we toch allemaal creëren bij de klant? Samen zorgen we dat mensen uitkijken en stiekem niet kunnen wachten op jouw verhaal dat we delen op je website, social media, in onweerstaanbare offertes of andere uitgaven zoals een nieuwsbrief of magazine.

Van klant tot medewerker

Goed, voor nieuwe klanten geldt uiteraard dat je nooit een tweede kans krijgt voor een eerste indruk, maar dit geldt ook voor het werven van nieuwe medewerkers. Ben je op zoek naar versterking binnen jouw team? Dan is het ook belangrijk om te investeren in de juiste marketing. Ik kan je helpen bij het ontwikkelen van unieke vacatures.

Neem contact met mij op om verder door te praten. Ik geef antwoord op marketing- en communicatievraagstukken en jij krijgt meer ruimte in je agenda: laat de maandag maar weer beginnen!

‘Mensen kopen op gevoel'

TOP